Sestavení marketingového plánu
Internet to není jen džungle informací, ale také studnice užitečných dat, když víte, kam se podívat. Na základě faktických dat vám sestavím marketingový plán až na celý rok.
Znám spoustu drobných podnikatelů, majitelů nejrůznějších eshopů, kteří jsou téměř na všechno sami. Mají spousty starostí se zbožím a s dodavateli, s administrativou a legislativou, se zákazníky a reklamacemi, s dopravou a se sklady. Skrze všechny podobné starosti nemají už čas a energii na to, vymyslet kvalitní marketingový plán a komunikaci, kterých by se drželi. A tak skáčou od jednoho ke druhému. Tu si vzpomenou, že je Valentýn, Velikonoce, Black Friday, Vánoce nebo jakákoliv chvíle odrážející sezónnost jejich produktu a že rychle musí připravit nějakou akci. Jsou ze všeho ve stresu a často tomu odpovídá i výsledek. Nebo jsou takoví, kteří vše plánují podle svého pocitu ve smyslu „do konce týdne má pršet, zpropaguji tedy pláštěnky“ a ono to ne vždy funguje, jak by mělo.