Ceník

hodinová sazba se pohybuje v rozmezí 500 – 700 Kč/hod. Urgence nad plán nebo individuální školení 1000 Kč/hod. Jsou i situace, kdy je lepší domluvit se úkolově a hodinová sazba tak neplatí. Patřím k té levnější polovině marketingových specialistů.

Nebráním ani barterové dohodě nebo provizi.

Platí, že vždy se vám pokusím dopředu sdělit časový i cenový odhad práce v případě dohody za hodinovou sazbu.

Když budete brouzdat internetem, najdete agentury nebo freelancery, z jejichž webů se cenu nedočtete. Já třeba osobně nikdy nemám rád, když poptávám službu a nevím, kolik stojí. Najdete, ale i takové weby, kde jsou naopak ty ceny zcela přesně předem uvedeny. Například: Nastavení PPC kampaní 5 tis. Kč, následná měsíční správa kampaní 2 tis Kč. a tak dále.

Mě upřímně nepřijde fér ani jedna varianta. Když poptávám službu, měl bych mít nějakou představu o ceně. A na druhou stranu, vždycky je přeci rozdíl v tom, jestli máte eshop o 5ti položkách nebo o 1000 položkách. A pokud někdo dopředu nabízí stejnou cenu za určitou činnost, aniž by věděl, jak moc časově náročné to vzhledem k velikosti vašeho projektu/eshopu bude, tak tu něco nesedí. V případě, že toho máte víc, tak bych se bál, že to odbyde a v případě, že toho máte méně, tak zbytečně přeplatíte.

Pokusím se vám svou cenotvorbu tedy stručně pro představu břiblížit:

Ceny jednotlivých činností

PPC reklama

MALÝ ESHOP nebo NABÍDKA SLUŽBY

Vytvoření a propojení účtů, nastavení měření, úvodní tvorba kampaní.
2 - 4 tis Kč 3 - 8 hod

Měsíční správa

STŘEDNÍ ESHOP / PORTFOLIO SLUŽEB

Vytvoření a propojení účtů, nastavení měření, úvodní tvorba kampaní.
4 - 8 tis Kč 8 - 16 hod

Měsíční správa

VĚTŠÍ ESHOP

Vytvoření a propojení účtů, nastavení měření, úvodní tvorba kampaní.
8 tis Kč a více 16 hod a více

Měsíční správa

SEO optimalizace

Nejnižší hranice hodinové sazby (500 Kč/hod). Časový odhad práce dopředu je však velmi složitý. Záleží na velikosti webu/eshopu (menu, počtu kategorií, produktů, …) a na tom, v jakém stavu se nachází.

Sociální sítě

Pokud se bavíme o správě reklamních kampaní na Facebooku, případně Instagramu a Messengeru, záleží na jejich počtu.

Možná běžná hodinová sazba nebo úkolově za kampaň x počet.

Poznámka: Pozor – placenou reklamou se nemyslí psaní příspěvků na vaši facebookovou stránku.

Tvorba marketingového plánu

Zde si můžete představit opět tři tabulky, jako u PPC podle velikosti projektu, dále délky a detailu požadovaného plánu. Cena plánu pro středně velký eshop orientačně 5 – 10 tis Kč.

Individuální řešení

Víceméně se jedná o sloučení ostatních činností (odpovídá klasické hodinové sazbě), kterému může a nemusí předcházet analýza vašeho projektu. Záleží na vás, zda ji budete vyžadovat nebo vám bude stačit se ústně domluvit, čemu se bude potřeba věnovat.

Důkladná analýza projektu to jsou až desítky tisíc korun. Je to jako psaní diplomky. Většinou ji vyžadují větší firmy. Lepší specialista si analýzu pro sebe připraví „za chvíli“. Pro vás v řádech tisíců korun. Tam je pracné především vše zpracovat na určité úrovni pro vás a to je potom časově náročné.

Zbožové srovnávače

Nastavení a správa zbožových srovnávačů časově a tedy ani cenově příliš náročná není. Tady se nemusíte ničeho bát. ALE – vše závisí na tom, zda váš programátor připraví tzv. feed produktů, tak jak má. Feed produktů je taková databáze vašeho zboží, která se do zbožových srovnávačů nahraje. Pokud není feed kvalitní, je s tím potom práce hodně. Je časově náročné zboží párovat ručně. Ode mě návod, jak má feed vypadat určitě dostane.

Školení

Školím individuálně a prakticky přímo vás nebo malou skupinu ve vaší firmě. Je to proto, že školení není jediná a ani hlavní náplň mé pracovní činnosti. Nedisponuji připravenou prezentací, studijními materiály, učebnou atp., jako profi školící agentury. Nemá proto smysl, abych školil větší počet lidí najednou. Naproti tomu spolu probereme, přesně to, co potřebujete a nemusíte někde sedět celý den, ale stačí vám třeba dvě hodinky.

Tady platí horní hodinová sazba, či domluva úkolově.

Kontakt

Odeslat