SEO optimalizace
Časový odhad práce dopředu je docela složitý. Záleží na velikosti webu/eshopu (menu, počtu kategorií, produktů, článků a stránek obecně,..) a na tom, v jakém stavu se nachází – to jak zásadní ty úpravy musí být.
Sociální sítě
Pokud se bavíme o správě reklamních kampaní na Facebooku, případně Instagramu a Messengeru, záleží na jejich počtu.
Možná běžná hodinová sazba nebo úkolově za kampaň x počet.
Poznámka: Pozor – placenou reklamou se nemyslí psaní příspěvků na vaši facebookovou stránku za pouhým účelem plnění obsahem.
Nově nabízím i klasickou správu vašich firemních profilů. Vkládání příspěvků, tvoření obsahu, získávání fanoušků. Potřebuji ale od vás podklady. Informace o čem mám psát a grafické podklady. Vždy je lepší, když klasickou neplacenou správu profilu dělá někdo z firmy, kdo má ty informace a ví přesně, jaké příspěvky vkládat. Když si zaplatíte externistu, měli byste mu co nejkvalitnější data poskytnout. Cena se odvíjí od počtu příspěvků za měsíc. Samozřejmě nabízím i sofistikovanější správu spojenou s reklamou, kde jsou kvalitnější možnosti cílení atp., čemuž se věnuji již 8 let.
Tvorba marketingového plánu
Zde si můžete představit opět tři tabulky, jako u PPC podle velikosti projektu, dále délky a detailu požadovaného plánu. Cena plánu pro středně velký eshop orientačně 5 – 10 tis Kč.
Individuální řešení
Víceméně se jedná o sloučení ostatních činností (odpovídá klasické hodinové sazbě), kterému může a nemusí předcházet analýza vašeho projektu. Záleží na vás, zda ji budete vyžadovat nebo vám bude stačit se ústně domluvit, čemu se bude potřeba věnovat.
Důkladná analýza projektu to jsou až desítky tisíc korun. Je to jako psaní diplomky. Většinou ji vyžadují větší firmy. Lepší specialista si analýzu pro sebe připraví „za chvíli“. Pro vás v řádech tisíců korun. Tam je pracné především vše zpracovat na určité úrovni pro vás a to je potom časově náročné.
Zbožové srovnávače
Nastavení a správa zbožových srovnávačů časově a tedy ani cenově příliš náročná není. Tady se nemusíte ničeho bát. ALE – vše závisí na tom, zda váš programátor připraví tzv. feed produktů, tak jak má. Feed produktů je taková databáze vašeho zboží, která se do zbožových srovnávačů nahraje. Pokud není feed kvalitní, je s tím potom práce hodně. Je časově náročné zboží párovat ručně. Ode mě návod, jak má feed vypadat určitě dostane.
Školení
Školím individuálně a prakticky přímo vás nebo malou skupinu ve vaší firmě. Je to proto, že školení není jediná a ani hlavní náplň mé pracovní činnosti. Nedisponuji připravenou prezentací, studijními materiály, učebnou atp., jako profi školící agentury. Nemá proto smysl, abych školil větší počet lidí najednou. Naproti tomu spolu probereme, přesně to, co potřebujete a nemusíte někde sedět celý den, ale stačí vám třeba dvě hodinky.
Zde platí domluva úkolově.