Individuální marketingové řešení pro váš web/eshop

Chcete začít s fungujícím online marketingem pro váš web nebo eshop? Moc se v tom ale nevyznáte, nerozumíte všem pojmům a tak vlastně přesně nevíte, co chcete? Nevadí. Vezmu v potaz předmět vašeho podnikání, vaše možnosti a cíle a navrhnu vám vhodné a efektivní individuální řešení. Doporučím, co pro vás bude mít smysl a na tom začnu pracovat.

Pokud budete mít zájem mohu sestavit kompletní online marketingový plán až na celý rok dopředu.

Co platí u jednoho, nemusí vždy fungovat u druhého. Nicméně správný postup, jak nalézt tu správnou cestu, existuje.

Třeba taková placená reklama, se kterou se často začíná. Od ní všichni očekáváme výkon. Dělíme ji však na výkonnostní a brandovou část a rozložení rozpočtu do těchto dvou částí je vždy individuální. U výkonnostní části by nás ve finále asi nejvíc měla zajímat metrika PNO – podíl nákladů na obratu. Čím nižší procento, tím lepší. Spravuji účty třeba s jen 3-4 % PNO. V tomto případě jsou všichni spokojení. Může se stát ale také to, že kampaně jsou perfektně nastavené, ale i přesto k nákupu nedochází a PNO je 40 % a více. V takovém případě je třeba zvážit, kde je chyba. Zda je to čistě jen v nákupním procesu na eshopu a je třeba tam něco opravit. V jiných případech dojdeme k tomu, že jednoduše pro váš produkt není tento druh reklamy vhodný a soustředíme svou pozornost jinam. Například na budování kvalitního obsahu, zvyšování stálých pozic v organickém vyhledávání. Na kanály, kde můžeme více uplatnit kreativitu a podpořit interakci se zákazníkem atp. Možností je celá řada.