Sestavení marketingového plánu

Internet to není jen džungle informací, ale také studnice užitečných dat, když víte, kam se podívat. Na základě faktických dat vám sestavím marketingový plán na celý rok.

Znám spoustu drobných podnikatelů, majitelů nejrůznějších eshopů, kteří jsou téměř na všechno sami. Mají spousty starostí se zbožím a s dodavateli, s administrativou a legislativou, se zákazníky a reklamacemi, s dopravou a se sklady. Skrze všechny podobné starosti nemají už čas a energii na to, vymyslet kvalitní marketingový plán a komunikaci, kterých by se drželi. A tak skáčou od jednoho ke druhému. Tu si vzpomenou, že je Valentýn, Velikonoce, Black Friday, Vánoce nebo jakákoliv chvíle odrážející sezónnost jejich produktu a že rychle musí připravit nějakou akci. Jsou ze všeho ve stresu a často tomu odpovídá i výsledek. Nebo jsou takoví, kteří vše plánují podle svého pocitu ve smyslu „do konce týdne má pršet, zpropaguji tedy pláštěnky“ a ono to ne vždy funguje, jak by mělo.

Marketingový plán pro vás

  • Zjistím si od vás potřebné informace. Především o tom, co je vaším nosným produktem, co vám nejvíce vydělává. Co byste chtěli protlačit a podpořit.
  • Prozkoumám data – trendy, časy, způsoby. Tedy KDY, KDO a CO na internetu vyhledává
  • Pokud máte již svůj web a máte na něj nasazené Google Analytics, Search Console, případně další analytické nástroje, prozkoumám i je.
  • Na základě dostupných dat vám sestavím marketingový plán až na celý rok, který se bude opírat o faktická data a ponese výsledky.
  • Získáte kalendář akcí a činností s nimi souvisejícími.
  • Zbavíte se zbytečného stresu a myšlenek na to, zda jste něco nezapomněli a vše dobře připravili a budete se tak moci soustředit pouze na váš další rozvoj.
  • Budete dopředu připraveni na vše důležité.

O tom, do jak velikého detailu plán půjde se dohodneme. Bude záležet také na vašem předmětu podnikání, sortimentu produktů a služeb.

Některým klientům stačí pouze data, která jim řeknou, na co se mají kdy soustředit. Jiní si přejí až takový detail, kde budou vidět jaký článek, o čem a kdy by nejlépe měli postovat na blog a facebook.

Ze zkušenosti vím, že především pro menší podnikatale je taková pomoc především psychickou úlevou a dodá jim klid.

Vše vychází z důkladné analytické činnosti. Plán se tedy bude opírat o faktická data. Budete přesně vědět co, kdy a jak správně propagovat tak, aby to mělo nejlepší efekt. Hned bude to podnikáni klidnější.

Kontakt

Mám zájem o plán