Zbožové srovnávače

Pokud vlastníte e-shop, pravděpodobně chcete mít vidět své produkty na Heuréce, Zboží.cz nebo v Google nákupech. Existuje mnoho potencionálních zákazníků, kteří se z nejrůznějších důvodů na váš e-shop jinak nedostanou. Mohou vás objevit právě tímto způsobem, že najdou váš produkt přes zbožový srovnávač.

Zde je první část práce na vašem programátorovi, který musí připravit tzv. feed s údaji o vašich výrobcích. Tento feed má samozřejmě nadefinovanou svou podobu, aby vyhovoval požadavkům zbožových srovnávačů a všechny položky se správně spárovaly. S tím, jak má správně vypadat už programátorovi pomohu.

Pokud chcete mít jistotu, že se vaše produkty budou v příslušných kategoriích zobrazovat na viditelných pozicích, je třeba využívat placené verze, když to tak nazvu, a tomu je třeba se trochu věnovat. Ale nemusíte se bát, platíte pouze za proklik. Tedy jen, když někdo na váš produkt klikne.

V případě Google nákupů se vše spravuje přes adwords, což je systém na ppc reklamu pro google.

Na Heuréce můžete získávat například kladné recenze od nakupujících a dosáhnout ocenění Ověřeno zákazníky, což má svůj pozitivní efekt.