Nový branding formát od seznamu nejen na webu novinky.cz

Seznam.cz prochází v roce 2018 množstvím změn. Novinkou letošního léta, kterou pozná i koncový uživatel či inzerent, je vytvoření nového reklamního branding formátu. Tento typ obsahové reklamy bude vidět ze začátku především na Novinky.cz, Echo24.cz, Českénoviny.cz a postupně budeme informováni i o rozšiřování na další weby ze sítě seznamu, kterými jsou Seznamzpravy.cz, Prozeny.cz, Kupi.cz a další. O novince hovořím z toho důvodu, že tento reklamní prostor nemusíte kupovat formou RTB či sjednávat nákup s obchodníkem, ale tyto brandové kampaně můžeme nově spravovat prostřednictvím skliku.

Mhmarketing.cz je mezi prvními 100 inzerenty v ČR, kteří tento formát využívají. Jak se Vám líbí?

Hovoříme-li zde o skliku, znamená to, že můžeme využívat i veškeré metody cílení, které sklik nabízí. Můžeme tedy cílit na:

  • klíčová slova – uživatelé, kteří vyhledávají konkrétní fráze
  • umístění – vybereme konkrétní weby i jejich podkategorie (v tomto případě novinky.cz/ekonomika)
  • témata – tématicky podobný obsah webu
  • zájmy – vyhodnocené na základě chování uživatelů na internetu
  • pohlaví – muži nebo ženy
  • zájmy o koupi – vyhodnocené na základě zájmů o nákup uživatelů na internetu
  • geograficky – okresy a kraje
  • časově naplánovat – na konkrétní dny a hodiny
  • zařízení – stolní pc, mobil, tablet, multimediální zařízení

Cílení na umístění můžeme využít tak, že budeme cílit jen na některé konkrétní kategorie článků nejen na novinkách. Propagujete cestovní kancelář? Cílíte pouze na kategorii cestování atp. Propagujete váš kamenný obchod? Budete tedy chtít cílit i geograficky a vyberete si pouze příslušný kraj, ve kterém se váš obchod nachází. K tomu si můžeme ještě zvolit, zda chceme cílit i demograficky – na pohlaví člověka. V neposlední řadě, si nastavíme i časové plánování – ve které dny a hodiny se má reklama zobrazovat nebo zařízení – mobil vs. stolní počítač atp. Nezapomeneme ani nastavit frekvenci zobrazení – tzn. kolikrát za den může stejný uživatel reklamu vidět. Je zbytečné, aby se reklama zobrazila někomu 10x za den.

Branding formát je samozřejmě možné využít čistě i pro remarketingovou kampaň.

Platíme pouze formou CPT – částka potřebná k 1000x zobrazení reklamy. Právě u tohoto typu platby je cílení velmi užitečné. Neplatíte pouze proklik, ale už zobrazení. Chcete tedy, aby se raklama zobrazovala opravdu těm – pokud možno – nejvíce potencionálním zákazníkům.

Líbí se vám tento typ reklamy? Rádi vám se spuštěním pomůžeme.

Napsat komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment